top of page
חיפוש
תמונת הסופר/תAnva Ratzon

איך לושה בנו קמפיין גיוס על ידי כלים של רשתות פנים ארגוניות וקהילתיות?


אני לא מעולם הדאטה, וגם לא מעולם הדיטה. אבל נתקלתי בפוסט הזה של Chen Guter מחברת Lusha, והוא נגע בי.

למה?


כי במודע או שלא, חן השתמשה בכלים מעולם הקהילתיות כשיטה, על מנת להרים קמפיין. אז איך קהילתיות כשיטה התגלתה כשיטה להרמת קמפיין מצליח?

להלן ניתוח השיטה לפי הסעיפים של חן:


1. כדי לייצר מענה לצורך, חן והצוות ראו את הכאב ואת מה שקורה בשטח. הם לא באו מ-top down, אלא ממש ראו מה קורה down- botton.


2. הם השתמשו בהון האנושי והפכו אותו להון חברתי בחברה. מה זאת אומרת? במקום להוציא לאוט סורסינג, הם עבדו עם מה שקיים, חיברו ככה בין מחלקות שונות והפכו את העבודה לעבודה רישתית. המעבר מהון אנושי להון חברתי יוצרת שייכות בקרב העובדים ופעמים רבות גם משמעות חדשה וחיבור למקום העבודה, הארגון ובין העובדים והעובדות האחרים והאחרות.

3. כשהם מקסמו את המשאבים בארגון, הם הפכו את הקמפיין לפעולה קולקטיבית ובנו תשתית לאמון והדדיות.

4. דרך ההפצה של הסרטון העצימה את המחויבות של העובדים וכך גם את החיבוריות.

אז בפעם הבאה ששואלים על מה זה אומר קהילתיות כשיטה בעבודה בארגונים ואיך עובדים ברשתיות בתוך הארגון, ממליצה לחזור לפוסט של חן.


גילוי נאות, אני לא מכירה אותה או את החברה, במקרה נתקלתי בפוסט ואלו הדברים הראשונים שקפצו לי.



בתמונה: הרצאה שנתתי למנהל קהילתי יפו- תל אביב

bottom of page